معلم : 5 حیوان وحشی رو نام ببر؟ دانش آموز : 3 تا شیر ، 2تا ببر

مادرم میگفت که عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب ، اما حالا هزار شب است که پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام

غضنفر میره خونه میبینه بوی گاز میاد به زن و بچه هاش میگه برق رو روشن نکنید من کبریت آوردم!!! پرداخت قبض جریمه عاشق تر از همه ی ما ، موش کوری هست که زیبایی جفتش را چشم بسته باور دارد

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟ گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُل هاش ثابت بمونه ! پرداخت اینترنتی قبض جریمه چهار سال مونده کنکور بدم پسر خالم از پنچر گیری قطار ناکجا آباد در اومده مامانم هم همون موقع منو از لحاظ فحش آپدیت کرد!!خنگ کله پوک خپل گامبو!!ببین این رتبه شو.خاک توی سرت.فک و فامیله داریم؟؟

نحوه پرداخت قبض جریمه

نوروزه خاام+عمم+دایم+خودمون یه جا جمع شدیم دختر خالم داره غذامیخوره مامانش واسه شوخی میگه بازم بریزم مامانم باور کرده میگه از این یاد بگیر از پشت کامپیوتر گم شو اینجا!توهم مثل این دو تیکه غذا بخور زود باش.بعد همه یه متلکی میندازنند و حسابی به آدم توهین کردند بعد میگن ناراحت نشی ها!برا خودت بوده!!فک و فامیله داریم؟ روش پرداخت آنلاین قبض جریمه درعمق آرزوي من است كه دروجودت خانه اي داشته باشم حتي به مساحت يك "ياد"

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

گفته بودى: يا تو يا هيچ كس!!! ولى من ساده انگار فراموش كرده بودم كه هيچ كس هم براى خود كسيست.كسى حتى مهم تر از من... پرداخت قبض جریمه "هست"را اگر قدرندانیم میشود"بود"وچه تلخ است"هست"کسی "بود"شود؛!

توضیح نمی خواهد.... تمام خواهش من یک جمله کوتاه است: دلی که به تو سپرده ام... به غم مسپار...!

ایستادن اجبار کوه بود ، رفتن سرنوشت آب ، افتادن تقدیر برگ و صبر پاداش آدمی ، پس بی هیچ پاداشی حراج محبت می کنیم که همه ی ما خاطره ایم !


برچسب‌ها:

دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 1:25 | تیموررضائی شهریور |

غضنفر ریش پرفسوری میزاره میره جنگل پلنگ میخوردش روباه ازش میپرسه چی خوردی میگه بز خوردم ولی مزه خر میدهه

ما دهه شصتی ها خاکی بودیم روزگار هم نامردی نکرد زد دهن مونو آسفالت کرد... داداشم همش 6 سالشه. اقا این صبح تا شب میشینه تو تلوزیون کارتون مبیبینه! بابام شب اومده میگم بابا این از صبح داره میبینه. بابام هم خسته حال نداره. میشینه میگه به چه کارتون قشنگی و خودشم یبینه. بابا ما هم آدمیم نوبت نداریم؟ فک فامیله داریم؟ پرداخت قبض موبایل دو كس رنج بسيار بردند و درد فراوان كشيدند: يكي آنكه مي دانست و هرگز نگفت ، يكي آنكه مي گفت و هرگز ندانست

پرداخت قبض موبایل

ابرها به آسمان تكيه ميكنند ، درختان به زمين و انسانها به مهرباني يكديكر قبض موبایل با دوستم تو صف عابر بانک وایستادیم یارو با موتور اومده بقلمون میگه اقا عابر بانک سالمه گفتم.پ نه پ خرابه ما اینجا وایستادیم نوبتمون بشه با دکمه هاش اتل متل توتوله بازی کنیم

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

رفیقان آمدند دشمنان یه دادم برسید.... پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور یا صاحب الزمان ، داستان زندگی ما شده همین ؛ آمدیم ، نبودید ، رفتیم...

پرداخت آنلاین قبض موبایل

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه ؟! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی : وظیفم نبود، لطف کردم !!! اینم از گرفتاری ما ... اصلا نسل ما فقط میتونه با کامپیوترش زندگی کنه! هرشبی که یه ساعت پیش خانواده نشستیم بحثمون شد ..!

پرداخت قبض موبایل

دعوت مودبانه ي بابام از من براي صرف شام : تَن لَشتو از پشت كامپيوتر جمع كن بيا پاي سُفره پهن شو ! :|


برچسب‌ها:

پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:, | 18:41 | تیموررضائی شهریور |

به غضنفر میگن بنویس منار مینویسه چنار!! بهش میگن بخونش میگه خیار!!!! تودنیاسه نفر کلی حال میکنن 1.اونی که به عشقش میرسه 2.اونی که به ارثش میرسه 3. اونی که اس ام اس من بهش میرسه...! برو حالشو ببررررر خدا با آن عظمتش خودش را کوچک میکند تا در ذهن ما جا بگیرد (ملاصدرا)

پرداخت قبض جریمه

رمز زیر رو وارد کن تا وارد قلبم بشی ***** بیا بیرون اشتباه زدی رفتی تو دماغم! قبض جریمه اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت حتما بکشش! اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره!

قبض جریمه

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند چه جوری همدیگه رو میشناسن و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه منو نمیشناسی پرداخت قبض جریمه سلام اینجا بندرگز از کنار ساحل دریاش و سرسبزی جنگلای باصفاش واستون پیام میذارم و میگم دمه هر چی هوادار 4 جوکه گرم

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

اي ول اي وله اي ول 4جوك تاج سره اي ول 4جوك من اولين كسي بودم كه برات مطلب هواداري فرستادما بهم جايزه بده ! استعلام و پرداخت قبض جریمه سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد نه تو چت تایپ کرد نه میشه پای تلفن گفت حرفایی که فقط مال وقتیه که تو رو در آغوش دارم . . . از خدا ميخوام موانع رو از سر راهت برداره... .,.... آخه خر نميتونه مثل اسب از روی موانع بپره ! مهربانی تریین لحظه هاست. برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم

منبع: پرداخت قبض جریمه


برچسب‌ها:

جمعه 29 آبان 1394برچسب:, | 20:22 | تیموررضائی شهریور |

شارژ فوق العاده همراه اول

شارژ فوق العاده همراه اول

همراه اول نیز مانند ایرانسل اقدام به ارائه سرویسی مشابه با شارژ شگفت انگیز با نام شارژ فوق العاده کرده است و می بایست شارژ را به صورت کد خریداری کرده و اینبار با پیش شماره 142 وارد نمایید.

همراه اول از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد.

در صورتی که مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید.

 

شارژ هدیه فوق العاده

شارژ هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .

مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ فوق العاده همراه اول 

همانطور که مشاهده کردید طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما داراری سه روز اعتبار و مهلت می باشد.

 

ویژگی های شارژ فوق العاده

در این طرح از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد.

برای خرید شارژ می توانید به روش هایی که پیش تر به آن اشاره شد اقدام نمایید.

برای مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد.

توجه داشته باشید که در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده نمودید این شارژ تنها قابلیت استفاده در مصارف داخل شبکه را دارد.


برچسب‌ها:

یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:, | 19:22 | تیموررضائی شهریور |

اینترنت ایرانسل - تعرفه و بسته های آن

ایرانسل اقدام به معرفی بسته های متنوع با مهلت های زمانی مختلف کرده است که شما می توانید بسته به نیاز خود اقدام به خرید هر کدام از آنها نمایید در این پست بسته های یک روزه، هفت روزه، سی روزه، 3 و 6 و 12 ماهه این اپراتور معرفی شده است.

استفاده از اینترنت همراه به صورت آزاد و بدون بسته اصلاً و ابداً به صرفه نمی باشد ما توصیه می کنیم در صورت نیاز اقدام خرید و فعالسازی بسته های اینترنتی ایرانسل نمایید.

این روزها به فراگیر شدن اپ های ارتباطی همچون وایبر، لاین، واتس آپ و ... استفاده از اینترنت همراه نیز به شدت افزایش یافته است، در این پست قصد داریم تا بسته های ایرانسل ویژه اینترنت را به شما معرفی نماییم.

مشترکین ایرانسل می توانند پس از فعال سازی اینترنت سیم کارت های ایرانسل مشترکین می توانند از امکانات و مزیت های آن بهره مند شوند و به روش های مختلف اعم از خرید اینترنتی شارژ ایرانسل به صورت مستقیم و یا پین کد اقدام به تهیه شارژ ایرانسل نمایند.

همچنین ایرانسل جهت رفاه شما مشترکین، تعرفه های اینترنت همراه خود را به شرح زیر کاهش داده است:

همانطور که می دانید تعرفه پیشن برای دریافت و ارسال هر کیلوبایت داده برای سیم کارت های دائمی 14.8 ریال بود که ایرانسل این تعرفه را به 5. ریال برای هر کیلوبایت کاهش داده است.

و به همین صورت برای سیم کارت های اعتباری نیز در تمامی ساعت تعرفه 14.8 ریال بوده که ایرانسل این مبلغ را به 75. ریال کاهش داده است.

 

روش های تهیه شارژ برای خرید بسته های اینترنت

روش اول: خرید شارژ از طریق اینترنت

برای خرید شارژ ایرانسل و یا سایر اپراتورها کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت ایتور (etore.ir/buy) و قسمت خرید شارژ اقدام به تهیه ی شارژ ایرانسل مورد نیاز نمایند به این صورت که پس مراجع به سایت ایتور به قسمت خرید شارژ رفته و اپراتور ایرانسل را انتخاب کرده، سپس شماره تلفن همراه و ایمیل به انضمام مبلغ شارژ وارد نمایید سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه بانک متصل شوید با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی آن می توانید به صورت اینترنتی شارژ ایرانسل تهیه نمایید.

 

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

روش دوم: استفاده از شارژ ویژه ی اینترنت ایرانسل

شارژ ویژه اینترنت : مشترکین میتوانند با تهیه شارژ به صورت کد از وبسایت ایتور و وارد کردن کد شارژ به صورت #کد شارژ*145* از شارژ ایرانسل مخصوص اینترنت همراه با تخفیف ویژه بهره مند شوید شما می توانید جزئیات این طرح در تصویر مشاهده نمایید:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

نحوه دریافت باقی مانده حساب اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل میتوانند برای مطلع شدن از باقی مانده حساب اینترنت همراه خود ار کد USSD زیر استفاده کنند :

*۵۵۵*۱*۴#

 

بسته های اینترنت ایرانسل: ایرانسل اقدام به ارائه بسته های ویژه ای مخصوص اینترنت همراه خود نموده است در عکس های زیر می توانید نحوه ی فعالسازی، قیمت، حجم، مهلت استفاده این بسته ها مطلع شوید:

بسته اینترنت سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

 

بسته اینترنت هفت روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت سی روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت همراه ایرانسل یک روزه:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

در صورتی که قبل از تمام شدن اعتبار بسته ی جاری، بسته دیگری را فعال کنید کیلوبایت های باقی از سرویس قبلی را میتوان در سرویس جدید استفاده کرد، این ویژگی شامل بسته های نامحدود اینترنت نمی شود.

مشترکین توجه داشته باشند که مهلت زمانی برای استفاده از هریک از بسته های ذکر شده سی روز میباشد.

ما خرید و فعالسازی بسته های اینترنت همراه را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد مقرون به صرفه نمی باشد.

ایرانسل نوعی دیگر از بسته ها به نام بسته های ترکیبی نیز دارا می باشد که ان شالله در پست های آینده به آن پرداخته خواهد شد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید تنوع بسته های ایرانسل چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ زمانی زیاد می باشد که شخص می تواند با توجه به نوع نیاز خود اقدام به فعال سازی آنها نماید.


برچسب‌ها:

دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 16:20 | تیموررضائی شهریور |

دهه فجر و طرح های رایتل به مناسبت آن

رایتل در این دهه به مشترکین اقدام به خرید سیم کارت های دیتا و اعتباری نمایید تخفیف گسترده ای خواهد داد.

امسال نیز رایتل به مناسبت فرا رسیدم ایام دهه ی فجر اقدام به ارائه سیم کارت های اعتباری و دیتا با سی و شش درصد تخفیف نموده است با ما همراه باشید تا از جزئیات طرح با خبر شوید.

دهه فجر از راه رسید و اپراتورهای مختلف نیز به بهانه های مختلف سعی بر این دارند تا با ارائه خدمات متنوع کاربران را به سمت خود جذب نمایند.

رایتل به مناسبت دهه فجر طرح های ویژه ای را برای هنر دوستان و علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته و همچنین به مناسبت سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی طرح های ویژه ای برای سایر متقاضیان رایتل در نظر گرفته جزئیات طرح های ارائه شده را میتوانید در تصویر زیر لحاظ کنید.

 

تخفیف 36 درصدی به مناسبت 36 مین سالگرد انقلاب

اپرتور رایتل به رسم گرامی داشت سی و ششمین سال پیروزی حق علیه باطل، اقدام به ارائه ی محصولات و خدمات خود به مشترکین به همراه سی و شش درصد تخفیف نموده است در تصویر میتوانید جزئیات این تخفیف های رایتل را مشاهده نمایید. با استفاده از این طرح می توانید در شارژ رایتل خود صرفه جویی نمایید و هزینه های خود را کاهش دهید.

طرح ویژه دهه فجر رایتل

 

بسته های اینترنت سه ماهه رایتل سیم کارت دیتا

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

اوج مصرف، ساعات بین 2 تا 8 می باشد.

 

خانواده دکا و بسته مصرفی دکاگپ

با خرید یک سیم کارت اعتباری در طرح جدید رایتل یه بسته دکاگپ به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این بسته ویژه ی کاربرانی است که علاوه بر تماس های داخل شبکه، میخواهند با افراد غیر رایتلی دیگر نیز تماس برقرار کنند و پیامک ارسال کنند و می خواهند که در خرید شارژ رایتل خود صرفه جویی کنند مهلت استفاده از سرویس 30 روز می باشد و تصویر زیر شما میتوانید خدمات ارائه شده در این هدیه را مشاهده نمایید.

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

 

ثبت نام در طرح ویژه ی دهه ی فجر رایتل

مشترکینی که متقاضی ثبت نام در این طرح می باشند می توانند به وبسایت رایتل مراجعه نمایند و از قسمت ثبت نام و خرید و قسمت ثبت نام ویژه دهه فجر 93 اقدام به ثبت نام نمایند و یا به صورت حضوری به فروشگاه های رایتل مراجعه کنند و اقدام به خرید سیم کارت رایتل نمایند.

 

همچنین دیگر نگران تهیه شارژ برای سیم کارت رایتل خود نباشید چون با استفاده از وبسایت ایتور و بخش خرید شارژ رایتل این سایت می توانید به هر میزانی که احتیاج داشته باشید شارژ خریداری نمایید

 

مدارک مورد نیاز

اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به همراه کپی آنها.

 

توجه داشته باشید که سیم کارت های ارائه شده در این طرح مشمول دریافت سیم کارت هدیه ی رایتل می باشند.

به زودی توضیحات کاملتری در مورد خانواده بسته های دکا برای شما آماده می شود. با ما همراه باشید.

مشترکین رایتل از هدیه های بسته آغازین رایتل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت تنها در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل امکان پذیر است.

برای دریافت سرعت های بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه ارائه مدارک الزامی است.

 

برای خرید شارژ رایتل می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

 

در این طرح تخفیف 36 درصدی برای خرید سیم کارت های اعتباری و دیتا ارائه می شود.

سعی شده بود تا در این پست تمام جزئیات طرح مورد بررسی قرار گیرد امید است از مطالعه آن لذت برده باشید.


برچسب‌ها:

دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 23:24 | تیموررضائی شهریور |

شارژ بیشتر با شارژ فوق العاده همراه اول

با استفاده از سرویس جدید همراه اول که شارژ فوق العاده نام گرفته است در صورتی که پین کد شارژ همراه اول را با شماره 142 وارد نماید از شارژ هدیه بهره مند خواهید شد به عنوان مثال برای یک شارژ 1000 تومانی شما 200 تومان شارژ هدیه برای
برای مصارف داخل شبکه به مدت یک روز دریافت خواهید کرد.

همراه اول مانند اپراتور ایرانسل اقدام به ارائه شارژ فوق العاده نموده است با استفاده از این طرح در صورتی که شما کد شارژ همراه اول را با پیش کد 142 وارد نماید از شارژ هدیه به صورتی که در جدول زیر آورده شده است بهره مند خواهید شد.

شارژ فوق العاده: از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، همراه اول اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد. اگر مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید. برای خرید شارژ همراه اول به صورت پین کد می توانید از وبسایت ایتور استفاده نمایید. با ایتور همراه باشید.

خرید شارژ همراه اول

طرح شارژ فوق العاده همراه

توجه داشته باشید که هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .
مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ همراه اول 

طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما تا سه روز اعتبار دارد.

 

ویژگی های این طرح و شارژ فوق العاده همراه اول

مشترکین اعتباری همراه اول توجه داشته باشند که از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد. به عنوان مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد. در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

با استفاده از این طرح در صورتی که شما یک عدد شارژ 1000 تومانی همراه اول را با پیش شماره 142 وارد نمایید از 200 تومان شارژ هدیه بهره مند خواهید شد که اعتبار زمانی آن یک روز می باشد و برای مصارف داخل شبکه می توانید از آن استفاده نمایید.

اگر شما سیم کارت خود را با استفاده از این سرویس به مبلغ 100 هزار تومان شارژ نمایید 30 هزار تومان شارژ هدیه همراه اول دریافت خواهید کرد که می بایست در مدت 3 روز آن را مصرف نمایید.

منبع: شارژ فوق العاده همراه اول


برچسب‌ها:

پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 23:46 | تیموررضائی شهریور |

طرح های ویژه دهه فجر اپراتور رایتل

هر ساله به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اپراتور های تلفن همراه از طرح و بسته های و سرویس های جدید خود رونمایی می کنند امسال هم از این
قائده مستثنا نمی باشد و رایتل با طرح های خود به استقبال این سالروز خواهد رفت.

به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نزدیک می شویم و به گزارش ایتور، اپراتور سوم کشور یعنی رایتل به مناسبت دهه فجر طرح های ویژه ای را برای هنر دوستان و علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته و همچنین به مناسبت سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی طرح های ویژه ای برای سایر متقاضیان رایتل در نظر گرفته جزئیات طرح های ارائه شده را میتوانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.(شارژ رایتل)

شارژ رایتل

به مناسبت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران سی و شش درصد تخفیف رایتل 

اپراتور رایتل به رسم گرامی داشت سی و ششمین سال پیروزی حق علیه باطل، اقدام به ارائه ی محصولات و خدمات خود به مشترکین به همراه سی و شش درصد تخفیف نموده است در تصویر میتوانید جزئیات این تخفیف های رایتل را مشاهده نمایید. با استفاده از این طرح می توانید در خرید شارژ رایتل خود صرفه جویی کنید.

خرید شارژ رایتل 

آشنایی با مشخصات بسته های اینترنت سه ماهه رایتل (سیم کارت دیتا)

خرید شارژ 

اوج مصرف، ساعات بین 2 تا 8 می باشد.

 

دکاگپ: بسته مصرفی رایتل در گروه خانواده دکا

امسال رایتل در طرح جدید رایتل با خرید یک سیم کارت اعتباری یه بسته دکاگپ به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این بسته ویژه ی کاربرانی است که علاوه بر تماس های داخل شبکه، میخواهند با افراد غیر رایتلی دیگر نیز تماس برقرار کنند و پیامک ارسال کنند و می خواهند که در شارژ رایتل خود صرفه جویی کنند مهلت استفاده از سرویس 30 روز می باشد و تصویر زیر شما میتوانید خدمات ارائه شده در این هدیه را مشاهده کنید:

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

روش ثبت نام در طرح ویژه ی دهه ی فجر رایتل

مشترکین و کسانی که متقاضی ثبت نام در این طرح می باشند می توانند به وبسایت رایتل مراجعه نمایند و از قسمت ثبت نام و خرید و قسمت ثبت نام ویژه دهه فجر 93 اقدام به ثبت نام نمایند و یا به صورت حضوری به فروشگاه های رایتل مراجعه کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به صورت حضوری:
شناسنامه عکس دار و یا اصل کارت ملی به همراه کپی آنها.

 

توجه داشته باشید که سیم کارت های ارائه شده در این طرح مشمول دریافت سیم کارت هدیه ی رایتل می باشند.
مشترکین رایتل از هدیه های بسته آغازین رایتل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت تنها در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل امکان پذیر است. برای خرید شارژ رایتل می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.
تمامی مشترکان رایتل برای دریافت سرعت های بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه ارائه مدارک الزامی است.

بسته دکاگپ که یکی از اعضای خانواده دکا می باشد برای شما 10 هزار دقیقه مکالمه داخل شبکه، 10 هزار پیامک داخل شبکه، 130 دقیقه مکالمه برون شبکه به ارمغان خواهد آورد.

منبع: رایتل و طرح های ویژه دهه فجر


برچسب‌ها:

چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 19:50 | تیموررضائی شهریور |
جملات زیبا

فردا آبی ها خون گریه می کنند ! نکن ای صبح طلوع ! نکن ای صبح طلوع!

جملات زیبا و عاشقانه

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم / آسمان گفتا ز قرمز خالیم/گر سرم را از تنم سازی جدا/باز می گویم که استقلالیم

متن های زیبا

تا دنیا دنیا دنیاس آبی مال ماست ما قهرمانیم جام تو دست ماست

جملات زییا از وبسایت جوک لند

استقلال قهرمان می شه / خدا می دونه که حقشه اگر که جدول برعکس بشه / استقلال قهرمان می شه استقلال قهرمان می شه!

منبع: jokland.ir/cat/65


برچسب‌ها:

پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, | 23:53 | تیموررضائی شهریور |
عمس پست

اي تماشايي ترين مخلوق در روي زمين ! آسماني ميشوم وقتي نگاهت مي کنم! تولدت مبارک اولین دوره المپیک حیف نونا معروف به لرمپیک : 1 - شنا با مانع 2 - کشتی با اسب 3 - پرش روی نیزه 4 - شیرجه روی چمن 5 - اسب سواری با الاغ 6 - هاکی روی میخ 7 - گاوبازی با شتر 8 - پرش توی چاه 9 - قایق سواری با آبکش 10- پرتاب جانباز با ویلچر رفتم سر کلاس به بغل دستیم میگم :رایتل خریدم. بعد از ده دقه فکر کردن میگه :اندرویده? کلا از زندگی نا امید شدم :اخه این چه رفیقاییه من دارم

اس ام اس رایتلی باحال

اس ام اس جدید ایرانسل: مشترک گرامی بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم ۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی بسه دیگه تحملشو ندارم شارژ رایتل کی از فانتزیام اینه دوز دخترم رایتل بخره........صبح زود بهش زنگ بزنم قیافشو ببینم هار هار بخندم

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

رفیقم با سیم کارت رایتل داره جلو ما با ننه بزرگش ویدیو تاک میزنه بعد مادربزرگ مرحوم من تلفن خونه که زنگ میخورد، میرفت در خونه رو باز میکرد میگفت کیه......؟

رایتل و ایتور

رایتل رایج بشه هزینه مکالمه شب تا صبح رو گرون می کننا خرید شارژ رایتل اعتراف می کنم از روزی که رایتل گرفتم وضع اقتصادیه خانوادمون خراب شده به حیف نون گفتن بیا شرکت نفت 15 روز کار 15 روز استراحت ماهی 300 هزار تومان ، حیف نون کمی فکر کرد گفت : نیبو او 15 روز هم نیام ماهی 150 تومان بدینم ! (تاریخ تولد.....،) طلوع (ماه تولد.....،) ، (سن) گل سپيد را در گلدان عمرت مي فشانم به اميد روزي که گلدان عمرت صاحب صد شاخه گل شود. "تولدت هزاران بارمبارک"


برچسب‌ها:

جمعه 26 تير 1394برچسب:, | 22:30 | تیموررضائی شهریور |

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه
::::
::::
زندگی به من آموخت كه چگونه گریه كنم
اما گریه به من نیاموخت كه چگونه زندگی كنم.....تو
نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم
اما به من نیاموختی كه چگونه تو رو فراموش كنم
::::
::::
مسابقه بربری خوردن بوده و قرار بوده هركی 100 تا بربری بخوره بهش 100000 دلار بدن خلاصه ركورد به 65 تا بربری میرسه و نوبت به حیف نون میرسه ! حیف نون میگه من برم پشت اون پرده و برگردم بعدشم میاد و 100 تا بربری میخوره !!! جایزشو میدن و میپرسن حالا بگو پشت اون پرده چكار كردی؟؟ حیف نون هم میگه : هیچی بابا رفتم تمرین كنم ببینم میتونم 100 تا بربری بخورم یا نه؟؟!!!!!
::::
::::
غضنفر توی پارك یه دختره رو میبینه و خیلی باهاش حال می‌كنه. میره جلو میگه: خانوم ببخشین، اسم شما چیه؟ دختره با عشوه جواب میده: عطر گل یاس، اسمم ثریاس! بعد از غضنفر میپرسه: اسم شما چیه؟ غضنفر یه فكری میكنه، با ادا میگه: بوی گ و ز خر، اسمم گضنفر
::::
::::
یارو پسرش رو میفرسته ژیمناستیك، بعد از یه مدتی میبینه پسرش روز به روز جای اینكه پیشرفت كنه هی داره پسرفت می‌كنه. یك روز میره سر جلسه تمرینشون ببینه چه خبره، میبینه از بچش به عنوان خرك استفاده می‌كنند


برچسب‌ها:

چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 22:18 | تیموررضائی شهریور |

غضنفر کارت تلفن میخره، فوری میده براش پرس کنند !

کارت شارژ رایتل

یك روز یك گنجشك با یك موتوری تصادف می كند و بی هوش می شود. وقتی به هوش می آید، می بیند در قفس است. می زند توی سرش و می گوید: «بیچاره شدم، موتوریه مرد خرید شارژ اینترنتی رایتل یه جوک میذارن زیر میکروسکوپ میبین غضنفر و حیف نون خوشحال دارن واسه دوربین دست تکون می دن !

خرید شارژ رایتل

یکی باش برای یک نفر ..... نه تصویری مبهم در خاطره های 100 نفر خرید شارژ از ایتور یه بچه گربه از مامانش می پرسه : مامان بابای من کیه ؟ میگه : نمی دونم من سرم توی سطل آشغال بود

شارژ اینترنتی رایتل

یه روز غضنفر تو تاکسی بود جو میگیرتش کرایه راننده رو هم حساب میکنه شارژ رایتل به غضنفر می گن : اگه آب نبود چی می شد ؟ غضنفر می گه : خوب هیچی ما شنا یاد نمی گرفتیم اونوقت غرق می شدیم !

خرید اینترنتی شارژ رایتل

فوشهای داغون : 1.ازجلوچشمهام خفه شو! 2.کثافت مرض 3.پاتو از رو بوق بردار 4.گردن درازى می کنی 5 .زبون کلفت


برچسب‌ها:

شنبه 20 تير 1394برچسب:, | 23:40 | تیموررضائی شهریور |

مشترک عزيز اين اس ام اس را تنها افراد خوش تيپ و خوشگل ميتوانند بخوانند×*%^$4$4+! چيه نکنه توقع داري بتوني بخونيش

سری جدید متن شارژ رایتل

سه تا ستاره تقدیمت می کنم : یه ستاره پر ِبوسه ، که دلم بی تو می پوسه . یه ستاره پر امید ، واسه هر کی که تو رو دید . یه ستاره پر رویا ، چه قشنگه با تو دنیا خرید شارژ رایتل میدونى اوج رفاقت كجاست؟ به فكر رفیقى باشى كه هیچ وقت به فكر تو نیست. من الان در اوج رفاقتم

اس ام اس خنده دار رایتل

هواشناسی گفت ابری بودن هوا باعث پژمرده شدن گلها شده! اس ام اس دادم ببینم گل من حالش چطوره؟ کارت شارژ رایتل ميدوني فرق تو با آهن جيه ؟ آهن زنگ ميزنه اما لااقل تو يه پيامک هم نمي د!!!

خرید کارت شارژ رایتل

من صفرم تو دویي! با تو بيستم بي تو نيستم!!! خرید کارت شارژ رایتل آرزو دارم دلت از غصه ها خالي شود سهم تو از زندگي يك عمر خوشحالي شود .

متن جدید درباره کارت شارژ

ميدوني فرق تو با يانگوم چيه؟ يانگوم جواهري در قصره ولي تو قصري از جواهري!!!


برچسب‌ها:

چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, | 22:56 | تیموررضائی شهریور |

به تعداد آدم های روی کره ی خاکی تفاوت فکر و نگرش وجود دارد پس این را بپذیر کسی که تفکرش با تو متفاوت است دشمنت نیست انسان دیگری است با دیدگاهى دیگر فقط همین اگر فقط همین یک اصل را بپذيريم روابط مان بهتر خواهد شد و زندگى سرشار از آرامش

اس ام اس جدید

آدم که غمگين می شود خودش را جدا می کند از جمع که مبادا آسيبی به خوشی های ديگران بزند ... مورد فراموشی قرار می گيرد و تنهاتر و تنهاتر می شود آنچنان در تنهـايی خود غـرق می شود که ديگـر با هيـچ تلنگری بر نمی خيزد و اين آغاز تلخ يک پايان است...

پیامک باحال و جذاب

عزیزانم را نه در قلبم دوست دارم و نه در ذهنم چون ممکن است قلبم از حرکت بیافتد و ذهنم دچار فراموشی شود دوستانم را با روحم دوست میدارم چون نه فراموش میکند و نه ازحرکت می افتد کمترین آرزویم این است هرگز با چشمان مهربانتان نامهربانی روزگار را نبینید

متن و جملات زیبا

آغوششان را دوست دارم " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻲ ﭘﻨﺎﻩ ﺷﺪﻥ می ترﺳﻢ ... ﺑﺎ کسی ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ می ﺗﺮﺳﻢ ... ﻗﺼﻪ ﻛﻮﺗﺎﻩ می ﻛﻨﻢ ... عشق ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ همه " ﺍﻣﺎ " ﻫﺎ می ﺗﺮﺳﻢ ...

اس ام اس عاشقانه

ﺗﻜﻴﻪ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ انسان ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ می ﺗﺮﺳﻢ ... ﻧﮕﺎه انسانها ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺳﺮﺩ ﺷﺪﻥ ﻫﺎﻱ ﻧﮕﺎﻫشان می ﺗﺮﺳﻢ ... ﺩﺳﺘﺎﻧشان ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺍﻣﺎ " ﺍﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺧﺎﻟﻲ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺩﺳﺘﺎﻧﻢ ﻣﻲ ﺗﺮﺳم


برچسب‌ها:

دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, | 22:3 | تیموررضائی شهریور |

توجه توجه نسخه جدید جملک با امکانات جدید رسید هم اکنون میتونید جملک خودتون آپدیت کنید یا از طریق لینک زیر و بازار دانلود کنید. شارژ رایتل سالم از دریا گذشتن راه و رسم ِ ناخداست با خدا بودم که در موجِ بلا افتاده ام...

جدیدترین اخبار رایتل

ﭼﻨﺎﻥ ﺯﻧـــﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺳﺨﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯾـﻢ ﮔـﻮﯾـﯽ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﯿﻢ ! ﮐـﺎﺵ ﯾــﺎﺩ ﺑــﮕﯿـﺮﯾـــﻢ ، ﺭﻫــﺎ ﮐﻨﯿــﻢ ، ﺑـﮕــﺬﺭﯾــﻢ ﮔـﺎﻫﯽ ﺑـﺎﯾـــﺪ ﺭﻓﺖ ...

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

"کوچه به کوچه ی شهر را جستجو می کنم ... حتی اگر شده خانه به خانه می گردم ... آخر کسی باید نشانی چشم هایت را بداند برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! حق داره از من بدش بیاد وقتی کل رفیقاش از من خوششون میاد

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

زير تاریکی شب ديدن مهتاب قشنگ است. چه خيالی است اگر بال ندارم؟ حس پرواز كه هست حس پرواز قشنگ است. قلمم دفتر شعرم همه را باد ربود خبری نيست رقص ژوليده نيزار قشنگ است. به كسی كينه نگيريد کارت شارژ رایتل تورفتي ودوست داشتن هايم زيرپايت له شد ومن بي توچه تنهاشدم وبه دنيا نشان دادم كه من مجنون ترين ليلاي تاريخم


برچسب‌ها:

چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, | 21:6 | تیموررضائی شهریور |

- هواشناسی اعلام کرد : �هوای مهدی فاطمه را داشته باشید� خیلی تنهاست .........���� ✌سلامتیش صلوات شارژ همراه اول هرچه بیشترمیخواهمت دورترمیشوی.....برگرد،قول میدهم!دیگر...دوستت نداشته باشم.

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

‏آدمهـــا قابلــيت اينـو دارن يـــجورے فراموشت کنن که انگار هيـــچوقت نبودے ...

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

مردی را دیدم که برای بوسیدن دختر 3 ساله اش در مقابلش زانو زد و اجازه گرفت … از او پرسیدم چرا چنین کردی؟ گفت : اینگونه یاد میگیرد که همیشه برای بوسیدنش اجازه لازم است … یادمیگیرد که او با ارزش ترین موجود زمین است!! همراه اول بــــــــــ‌ہ بعضيــــــــــام بــــــــــاس گفــــــــــــــــــــت: کــــــــــورموڹ نکــــــــــ‌نے با ايــــــــــڹ روشــــــــــنایــــــــــ‌ے فکرت!!!

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

و شعر خوشبختی ِ پرنده ای ست که در نگاه ِ تو آشیان دارد ...

پیامک های همراه اول

ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻩ ﺟﻠﻮ یارو ﺭﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﮔﻮﺍﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ؟ یارو ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﺰﺍﺭ ﺗﻮی ﺩﺍﺷﺒﻮﺭﺩ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ﺷﺎﻧﺴﺖ ﺑﺰﻧﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ، ﯾﮑﯽ ﻫﻢ ﺍﻧﺒﺮﺩﺳﺖ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ...!!! کارت شارژ ميداني قدرت پذيرش من از تو قد يه دنياست نترس جانم تو دروغت را بگو ...! ! ! مهرداد

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

خیلـی سخته ❌✨ واسه 【ٰمَن】 بگــن حــ��ـــرف زد عمــل××× نَکــرد♂♀… خرید شارژ من شعر هايم را از چشمان تو مي دزدم، ديوان قشنگيست چشمانت...


برچسب‌ها:

دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, | 21:49 | تیموررضائی شهریور |

تا ۲ تومن خطمو شارژ میکنم این ایرانسلِ صدتا مسابقه طراحی میکنه که اون ۲ تومنو از چنگم دربیاره این روزا تو بعضی از رابطه ها از عشق و دوستی هیچ نفعی نمی برن اونایی که سود میکنن: رستورانا کافی شاپا ایرانسل و همراه اول!��

اس ام اس جدید ایرانسل

یک مسابقه خیلی سخت ایرانسل برام فرستاده جایزه اش هم سه تا ماشین گرونه: کوه به کوه نمیرسه آدم به…… میرسه. ۱- آدم ۲- جایزه خواهشن راهنمایی کنید من ماشین میخوام

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

پیدا کردنِ کارت شارژ ایرانسل توی جیب مرد متاهلی که همراه اول داره مثِ ; . . . . . . . کشف باند سرقتِ .. لامصب...حکمش اعداااامه..اعــدام..

جملات در مورد ایرانسل

کاش ایرانسل یه خدماتی داشت که اس میداد به طرفت و میگفت: مشترک گرامی شماره ی فلان میخواست بهت زنگ بزنه اما یاد نامردیات افتاد، بیخیال شد! یه خورده آدم باش!!!

خرید شارژ ایرانسل

براش فقط یه هــَــــوَس بودم .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ایرانسل رو میگم ، یه چند وقتیه که شارژ ندارم بهم اس نمیده... عاشق هر کی شدم فک می کردم تنهاست فک می کردم خوبه فک می کردم با ماست کی از آدم عشق خواست کی از آدم دل خواست عاشق هر کی شدم شارژِ ایرانسل خواست افشین اذری


برچسب‌ها:

شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, | 21:30 | تیموررضائی شهریور |

انصراف از دریافت قبض همراه اول

امروزه یکی از مشکلاتی که تمام کشور های جهان با آن درگیر هستند قطع درختان به منظور تولید کاغذ برای چاپ قبض ها می باشد. درختان سرمایه های ملی هرکشوری به حساب می آیند و باید در حفظ آنها کوشا باشیم.

همراه اول نیز اهمیت این موضوع را درک کرده است و از مشترکان خود درخواست کرده است که از دریافت قبض خود به صورت چاپی انصراف دهند و قبض و صورتحساب های سیم کارت خود را به روش های دیگری که در ادامه توضیح داده می شود دریافت نمایند و به صورت اینترنتی پرداخت قبوض کنند.

همانطور که میدانید مخابرات نیز از مدت ها قبل به صورت تلفنی مبلغ قبض مشترکین را به اطلاع آنها می رساند و آنها می توانند قبض خود را اینترنتی پرداخت قبوض نمایند.

همانطور که شاید اطلاع داشته باشید مدتی است که همراه اول امکانی را فراهم کرده که مشترکین سیم کارت های دائمی بتوانند قبض همراه اول خود را از طریق ایمیل دریافت کنند که البته این امکان به صورت کاملاً رایگان از سوی همراه اول ارائه شده است.

پرداخت قبوض

در انتهای این مقاله، آموزشی را برای شما تهیه دیده ایم که شما را جهت پرداخت قبض خود به صورت اینترنتی راه نمایی می کند پس تا انتها با ما همراه باشید.

مشترکینی که مایل هستند در پایان هر دوره قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت و ایمیل به صورت رایگان دریافت کنند میتوانند از این روش برای فعال سازی این امکان استفاده کنند :

یک حرف E به شماره 990009 ارسال کنند.
پس از ارسال این پیامک شما پیامکی را دریافت خواهید کرد که از شما میخواهد که ایمیل خود را به شکل زیر به همین شماره ارسال کنید :
E,yourmail@domain.com
پس از ارسال آدرس ایمیل خود به همین شماره، شما نخستین قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت دریافت خواهید کرد. و میتوانید آن را از طریق اینترنت و پرداخت قبوض اینترنتی، اقدام به پرداخت قبض خود نمایید.

مشترکین دائمی همراه اول میتوانند از دریافت قبض کاغذی انصراف دهند، برای انصراف از دریافت قبض به صورت کاغذی می توانید از روش زیر استفاده کنید:

انصراف از دریافت قبض همراه اول به صورت کاغذی می تواند به حفظ محیط زیست کمک کند، شما میتوانید با ارسال عبارت E1 به شماره 990009 از دریافت قبض همراه اول انصراف دهید و قبض خود را به صورت اینترنتی و یا از قسمت پرداخت قبوض ایتور استفاده کنید .

امروزه روش های متنوعی برای پرداخت قبوض معرفی شده است یکی از این روش های پرداخت قبض همراه اول از طریق وبسایت ایتور می باشد.

موفق باشید.


برچسب‌ها:

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:پرداخت قبض,پرداخت قبوض, | 1:5 | تیموررضائی شهریور |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد