انصراف از دریافت قبض همراه اول

امروزه یکی از مشکلاتی که تمام کشور های جهان با آن درگیر هستند قطع درختان به منظور تولید کاغذ برای چاپ قبض ها می باشد. درختان سرمایه های ملی هرکشوری به حساب می آیند و باید در حفظ آنها کوشا باشیم.

همراه اول نیز اهمیت این موضوع را درک کرده است و از مشترکان خود درخواست کرده است که از دریافت قبض خود به صورت چاپی انصراف دهند و قبض و صورتحساب های سیم کارت خود را به روش های دیگری که در ادامه توضیح داده می شود دریافت نمایند و به صورت اینترنتی پرداخت قبوض کنند.

همانطور که میدانید مخابرات نیز از مدت ها قبل به صورت تلفنی مبلغ قبض مشترکین را به اطلاع آنها می رساند و آنها می توانند قبض خود را اینترنتی پرداخت قبوض نمایند.

همانطور که شاید اطلاع داشته باشید مدتی است که همراه اول امکانی را فراهم کرده که مشترکین سیم کارت های دائمی بتوانند قبض همراه اول خود را از طریق ایمیل دریافت کنند که البته این امکان به صورت کاملاً رایگان از سوی همراه اول ارائه شده است.

پرداخت قبوض

در انتهای این مقاله، آموزشی را برای شما تهیه دیده ایم که شما را جهت پرداخت قبض خود به صورت اینترنتی راه نمایی می کند پس تا انتها با ما همراه باشید.

مشترکینی که مایل هستند در پایان هر دوره قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت و ایمیل به صورت رایگان دریافت کنند میتوانند از این روش برای فعال سازی این امکان استفاده کنند :

یک حرف E به شماره 990009 ارسال کنند.
پس از ارسال این پیامک شما پیامکی را دریافت خواهید کرد که از شما میخواهد که ایمیل خود را به شکل زیر به همین شماره ارسال کنید :
E,yourmail@domain.com
پس از ارسال آدرس ایمیل خود به همین شماره، شما نخستین قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت دریافت خواهید کرد. و میتوانید آن را از طریق اینترنت و پرداخت قبوض اینترنتی، اقدام به پرداخت قبض خود نمایید.

مشترکین دائمی همراه اول میتوانند از دریافت قبض کاغذی انصراف دهند، برای انصراف از دریافت قبض به صورت کاغذی می توانید از روش زیر استفاده کنید:

انصراف از دریافت قبض همراه اول به صورت کاغذی می تواند به حفظ محیط زیست کمک کند، شما میتوانید با ارسال عبارت E1 به شماره 990009 از دریافت قبض همراه اول انصراف دهید و قبض خود را به صورت اینترنتی و یا از قسمت پرداخت قبوض ایتور استفاده کنید .

امروزه روش های متنوعی برای پرداخت قبوض معرفی شده است یکی از این روش های پرداخت قبض همراه اول از طریق وبسایت ایتور می باشد.

موفق باشید.


برچسب‌ها:

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:پرداخت قبض,پرداخت قبوض, | 1:5 | تیموررضائی شهریور |