شارژ بیشتر با شارژ فوق العاده همراه اول

با استفاده از سرویس جدید همراه اول که شارژ فوق العاده نام گرفته است در صورتی که پین کد شارژ همراه اول را با شماره 142 وارد نماید از شارژ هدیه بهره مند خواهید شد به عنوان مثال برای یک شارژ 1000 تومانی شما 200 تومان شارژ هدیه برای
برای مصارف داخل شبکه به مدت یک روز دریافت خواهید کرد.

همراه اول مانند اپراتور ایرانسل اقدام به ارائه شارژ فوق العاده نموده است با استفاده از این طرح در صورتی که شما کد شارژ همراه اول را با پیش کد 142 وارد نماید از شارژ هدیه به صورتی که در جدول زیر آورده شده است بهره مند خواهید شد.

شارژ فوق العاده: از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، همراه اول اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد. اگر مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید. برای خرید شارژ همراه اول به صورت پین کد می توانید از وبسایت ایتور استفاده نمایید. با ایتور همراه باشید.

خرید شارژ همراه اول

طرح شارژ فوق العاده همراه

توجه داشته باشید که هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .
مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ همراه اول 

طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما تا سه روز اعتبار دارد.

 

ویژگی های این طرح و شارژ فوق العاده همراه اول

مشترکین اعتباری همراه اول توجه داشته باشند که از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد. به عنوان مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد. در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

با استفاده از این طرح در صورتی که شما یک عدد شارژ 1000 تومانی همراه اول را با پیش شماره 142 وارد نمایید از 200 تومان شارژ هدیه بهره مند خواهید شد که اعتبار زمانی آن یک روز می باشد و برای مصارف داخل شبکه می توانید از آن استفاده نمایید.

اگر شما سیم کارت خود را با استفاده از این سرویس به مبلغ 100 هزار تومان شارژ نمایید 30 هزار تومان شارژ هدیه همراه اول دریافت خواهید کرد که می بایست در مدت 3 روز آن را مصرف نمایید.

منبع: شارژ فوق العاده همراه اول


برچسب‌ها:

پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 23:46 | تیموررضائی شهریور |

طرح های ویژه دهه فجر اپراتور رایتل

هر ساله به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اپراتور های تلفن همراه از طرح و بسته های و سرویس های جدید خود رونمایی می کنند امسال هم از این
قائده مستثنا نمی باشد و رایتل با طرح های خود به استقبال این سالروز خواهد رفت.

به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نزدیک می شویم و به گزارش ایتور، اپراتور سوم کشور یعنی رایتل به مناسبت دهه فجر طرح های ویژه ای را برای هنر دوستان و علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته و همچنین به مناسبت سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی طرح های ویژه ای برای سایر متقاضیان رایتل در نظر گرفته جزئیات طرح های ارائه شده را میتوانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.(شارژ رایتل)

شارژ رایتل

به مناسبت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران سی و شش درصد تخفیف رایتل 

اپراتور رایتل به رسم گرامی داشت سی و ششمین سال پیروزی حق علیه باطل، اقدام به ارائه ی محصولات و خدمات خود به مشترکین به همراه سی و شش درصد تخفیف نموده است در تصویر میتوانید جزئیات این تخفیف های رایتل را مشاهده نمایید. با استفاده از این طرح می توانید در خرید شارژ رایتل خود صرفه جویی کنید.

خرید شارژ رایتل 

آشنایی با مشخصات بسته های اینترنت سه ماهه رایتل (سیم کارت دیتا)

خرید شارژ 

اوج مصرف، ساعات بین 2 تا 8 می باشد.

 

دکاگپ: بسته مصرفی رایتل در گروه خانواده دکا

امسال رایتل در طرح جدید رایتل با خرید یک سیم کارت اعتباری یه بسته دکاگپ به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این بسته ویژه ی کاربرانی است که علاوه بر تماس های داخل شبکه، میخواهند با افراد غیر رایتلی دیگر نیز تماس برقرار کنند و پیامک ارسال کنند و می خواهند که در شارژ رایتل خود صرفه جویی کنند مهلت استفاده از سرویس 30 روز می باشد و تصویر زیر شما میتوانید خدمات ارائه شده در این هدیه را مشاهده کنید:

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

روش ثبت نام در طرح ویژه ی دهه ی فجر رایتل

مشترکین و کسانی که متقاضی ثبت نام در این طرح می باشند می توانند به وبسایت رایتل مراجعه نمایند و از قسمت ثبت نام و خرید و قسمت ثبت نام ویژه دهه فجر 93 اقدام به ثبت نام نمایند و یا به صورت حضوری به فروشگاه های رایتل مراجعه کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به صورت حضوری:
شناسنامه عکس دار و یا اصل کارت ملی به همراه کپی آنها.

 

توجه داشته باشید که سیم کارت های ارائه شده در این طرح مشمول دریافت سیم کارت هدیه ی رایتل می باشند.
مشترکین رایتل از هدیه های بسته آغازین رایتل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت تنها در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل امکان پذیر است. برای خرید شارژ رایتل می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.
تمامی مشترکان رایتل برای دریافت سرعت های بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه ارائه مدارک الزامی است.

بسته دکاگپ که یکی از اعضای خانواده دکا می باشد برای شما 10 هزار دقیقه مکالمه داخل شبکه، 10 هزار پیامک داخل شبکه، 130 دقیقه مکالمه برون شبکه به ارمغان خواهد آورد.

منبع: رایتل و طرح های ویژه دهه فجر


برچسب‌ها:

چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 19:50 | تیموررضائی شهریور |
جملات زیبا

فردا آبی ها خون گریه می کنند ! نکن ای صبح طلوع ! نکن ای صبح طلوع!

جملات زیبا و عاشقانه

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم / آسمان گفتا ز قرمز خالیم/گر سرم را از تنم سازی جدا/باز می گویم که استقلالیم

متن های زیبا

تا دنیا دنیا دنیاس آبی مال ماست ما قهرمانیم جام تو دست ماست

جملات زییا از وبسایت جوک لند

استقلال قهرمان می شه / خدا می دونه که حقشه اگر که جدول برعکس بشه / استقلال قهرمان می شه استقلال قهرمان می شه!

منبع: jokland.ir/cat/65


برچسب‌ها:

پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, | 23:53 | تیموررضائی شهریور |